15-11-08 星期六,晴,真係一個值得開心同紀念既日子!! 彷如實現了兩個小心願!
係我第一本海外訂閱的書,而且係我的藏書中so far 最貴的一本呢,終於收到了,真係好開心。



Interiors: An Introduction, 4/e


Karla J. Nielson, Brigham Young University
David A. Taylor, Brigham Young University


另外,更加值得開心紀念的是.............
我同Mr Wise 屋企終於多左個新成員- Toby.
點解叫 Toby? 因為個衰豬好鍾意咬我腳趾丫....hee..個名都好襯佢呢。
佢好靚,好shetlie, 好乖好可愛,眼神好 innocent .
見到佢咁乖真係好安慰。希望Toby 可以健康快樂咁成長,開開心心咁陪伴我地生活。




最後,不忘真係要好多謝 Mr Wise :) Love u