巴菲特: 「不值得做的事,就不值得把它做好。」


ABSOLUTELY AGREE!有同感! ..好多時有d野,其實唔係太重要太急切但又唔做唔得既
。 舉例家務: 我日日都要做,洗碗、執屋、煮飯、洗衫、放狗....... 我阿媽日日叫我洗好d 碗 La..抹乾淨d個星盆..blah blah blah..我就覺得,家務呢樣野,係一個routine 但又less important.(at least when compare with work , study is less productive less return la...同係一D" 非技術"既野..基本上任何人都做到...但又無得唔做的話...)就 無需為此太費神同時間,解釋到呢句 《不值得把它做好》,我寧願係工作上既 task 加多幾分 effort 同concentration....起碼時間同精神都花得較值得. :D