facebook new game from fds: 16項有關我的...

「規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含1
6項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。」

About me: by grace ngan

1. 好多興趣、好多野想學想試、八足咁多爪既人
2.Sleep-deprived, 瞓得好少、瞓都經常發夢、特別是噩夢、亦會清楚記得夢境
3.好爭取時間,唔productive 的話會有內疚感, 經常處於壓力的情緒中 ( 亦可以話我有d精神緊張 )
4.好鍾意小動物, 鍾意照顧人, 對別人的感受很靈敏
5.好怕麻煩人, 亦唔多鍾意受惠,除左心愛既人,但心愛那位偏偏...
6.雙重性格
7.家中的長女,有弟妹;年少時做過童軍三年有艱辛訓練
8.外型性格整體上好女人,但工作上好壯志雄心,唔甘心齋打份工,想做生意
9.可以好溫柔(大部份時間),亦可以好惡 (仲好大力 tim)
10.Artistic, Sentimental, right brain dominated, 自我, 憑感覺者, 自覺有第六感
11.無乜昆蟲怕,但一生最驚--------->四腳蛇 @_@
12.Generally friendly and sociable , but not always social actively , only depends...
13.Always like to be alone, and also enjoy to be alone. 好獨立, 外冷內熱
14.最憎人攪小圈子同講是非, 寧願被孤立都唔隨波逐流
15.對世界的不公平同黑暗而致有些無奈、憤世嫉俗心態
16.面皮非常薄、自尊心強、無安全感, 自我要求高
17.唔鍾意受束縛、但有自制能力
18.鐘意 music jazz, coffee, tea, color blue and white, books, flower , esp. hydrangeas , Europe, nature, typical island, beautiful things.
19.日頭鍾意外出、夜晚鍾意留係家
20.對突如其來的聲響好敏感
21.食嘢好隨和唔揀擇, 不過鍾意食日本嘢 ( BY WM)
22.唔好叫我睇恐怖片, 不過都會入場, 用嘢遮住大部份視線, 不過之後會問返發生咩事.. :P hee ( BY WM)........

暫時係咁多先....