我一向都覺得自己有第六感....
尋晚夢見新墟既景象...
夢見一間未見過的茶餐廳....係入面食海南雞飯....之後夢見新墟開左間臺北....d景象好真實.... 仲同茶餐廳既清潔姐姐傾計........
我如常咁一清二楚記得夢境...

點知今日經過新墟夢見開左臺北個位置真係擺左張 "臺北 new openin banner!

但唔係係新墟....係係TMTC 裡面.................
我覺得我遲d應該可以預知埋exact 位置 而家可能功力未夠(笑)。

例如上星期突然上網得知有一種植物叫"雪蓮果"對我有幫助的....
但唔多聽見香港有呢樣野,所以無上心......

點知今日俾我見到新墟一間舖頭有! 我仲買左幾隻....
唔通呢d叫 The Law of Attraction?!
( or maybe The Attraction of Law?? 哈哈)

其實俾我識到現任男友亦是 The Law of Attraction 嗎? 嘻


如果有日可以預知到 Mark Six numbers 就好喇!

:P
21.10.09 Wed